JE EERSTE LES

Allereerst welkom: Super leuk dat je interesse hebt om yogalessen te gaan volgen! Hier volgt wat informatie en tips die handig zijn om te weten.

 

Waar te beginnen?
Op onze site vind je de verschillende Yogavormen toegelicht. Lees de beschrijving van de verschillende yogavormen goed door, zodat je een bewuste keuze kunt maken voor je eerste les. Het is heel persoonlijk waar je wilt beginnen, bijvoorbeeld meer dynamisch of meer ontspannen? Vaak is het vooral uitproberen om te kijken wat bij je past.  

 

Wanneer je je les gekozen hebt kun je je online aanmelden. Ga naar het rooster en boek je les. We hebben 2 locaties, gebruik de filters boven het rooster zodat je niet de verkeerde les boekt. Handig is ook dat je voor je eerste les zo'n 10 minuten van te voren aanwezig bent. Dan heeft de docent(e) de tijd om het een en ander uit te leggen mocht dat nodig zijn.

 

Als je na je proefles door wilt gaan met yoga dan heb je de keuze uit verschillende abonnementen en rittenkaarten. Twijfel je nog, dan is ons proefles pakket ook een fijne optie om wat meer lessen uit te proberen. Het mooie van onze abonnementen is dat je niet vast zit aan één les. Je kunt dus telkens afwisselen! We werken met het lessysteem Eversports, plaats de app op je telefoon en reserveer eenvoudig je lessen.

Meerdere keren per jaar organiseren wij een beginners workshop. Houd hiervoor de website en social media in de gaten.

Mocht je er niet uitkomen dan staat je vraag misschien wel op deze pagina.

Anders kun je altijd even mailen naar contact@ajnatempel.nl 

 

Handig om te weten

  • Yoga versterkt je spieren en bouwt kracht op.

  • Yoga verbetert je conditie.

  • Yoga maakt je flexibeler.

  • Je krijgt een betere houding.

  • Draag makkelijk zittende (laagjes) kleding.

  • Eet niet te zwaar voor de les, ongeveer 2 uur van te voren is geen probleem.

  • Drink na de les veel water of kruidenthee, want yoga is ook een reiniging van het lichaam.

  • Luister altijd goed naar je eigen lichaam, dat geeft goed aan wat wel en niet kan.

  • Sla houdingen over die pijnlijk voor je zijn of vind/vraag jouw optie.

  • Wees niet ongerust over stijfheid van het lichaam, yoga is voor iedereen.

  • Geef je lichaam ook de tijd om te wennen aan de houdingen.

  • Je komt tijdens de les, echt weer even in het hier en nu.

  • Vooral: geniet en kijk wat yoga voor jou kan betekenen.

Veel plezier!

©Ajna Tempel 2019
Algemene voorwaarden - Privacy